woensdag 8 mei 2013

Oooooh, ik hou van mooie vragen




Vanmorgen gaf ik ontspanningsles.

Eén van de deelnemers kwam met een aantal mooie vragen. Ik hou van vragen. Vragen toveren antwoorden tevoorschijn. Soms een letterlijk antwoord dat je kunt verwoorden. Soms een idee, een oplossing of een verandering. Soms ontstaat een antwoord in je leven of in je lichaam, als vanzelf. Dat is het mooie van vragen.

Ik geef je hier een paar mooie vragen die je je op allerlei momenten kunt afvragen. Denk niet na over het antwoord, laat het vanzelf verschijnen, te voorschijn komen, bewustworden of ontstaan....

Wat is er nog meer mogelijk?

Hoe kan het beter worden dan dit?

Hoe kan het:
  • lichter
  • zachter
  • vrijer
  • losser
  • fijner
  • ruimer
  • leuker
  • moeitelozer
Wat je ook aan het doen bent, stel jezelf zo nu en dan zo'n vraag. En zeg dan: ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren....

En ontdek wat het leven je antwoord.

Liefs sas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten