maandag 28 april 2014

Waar je niet goed in bent, kun je toch doen...

Ik kan niet tekenen, ik ben vrij slordig, ik maak taal en knoei fouten. Maar ik vind het heerlijk om een beetje te rommelen met een pen, een stift en verf. 

Alles dat je niet zo goed kunt, kun je gewoon doen en ervan genieten. Het is een valkuil soms: waar je goed in bent alsmaar doen. En waar je goed in bent, maakt je niet altijd blij. Je doet het soms veel te veel, mensen verwachten het van je, het wordt werk, het wordt serieus. 

Ik wil je vandaag aanmoedigen om te doen waar je blij van wordt. Of je er nu goed in bent of niet.


  • Lekker vals zingen in de auto
  • Tekenen met klodders en fouten
  • Vrijen met het niet perfecte figuur
  • Dansen zonder ritme gevoel
  • Een bedrijfje beginnen zonder zakeninstinct
  • Winkeltje spelen op Koningsdag
  • Je huis inrichten zonder styling plannen
  • Tuinieren met nagellak op (i.p.v. groene vingers)
  • Gedichten schrijven voor vreemden (zonder schrijversdiploma)
  • Ontspanningsles geven terwijl je zelf reuma hebt

Wat kun jij (nog) niet zo goed, maar doe je heel graag?
Doe het vaker! Want daar draait alles om in het leven...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten