vrijdag 2 mei 2014

Lekker lui, gevonden liefde & lezend je weg ontdekken

Ik heb zin in vakantie. Gewoon lekker lui zijn en helemaal goed genoeg zijn zonder moeite te doen. mmm



Ik heb weer liefde gevonden, zomaar ergens waar ik niet zocht. 





Ik ben een prachtig boek aan het lezen. Dat je heel goed helpt bij het zoeken naar je meest authentieke antwoorden over wie je bent, wat je wilt doen en waar je kracht ligt. 
Het boek is nu nog alleen in het Engels, maar het zal binnenkort vertaald worden want het is een enorme hit. Heel veel creatievelingen gebruiken het boek al.... (en zijn we in essentie niet allemaal creatievelingen)
  • De schrijfster noemt je sterkte - niet datgene wat je goed kan.... maar dat waar je je sterk van gaat voelen als je het aan het doen bent.
  • Je zwakte - datgene waarvan je je zwak gaat voelen als je het aan het doen bent (en dat kan best iets zijn waar je goed in bent!)

Dat alleen al verandert je perspectief over welke kant je op moet! Heerlijk boek om de zomer in te duiken dus... Ik ben er al ingedoken.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten