zondag 29 juni 2014

Ik mis mijn vriendinnetje

Mijn lief vriendinnetje is hemelen. Ik mis haar zo. We stuurde elkaar bijna dagelijks gezellige berichtjes. Daar werd ik zo heel gelukkig van. En zij ook. We beleefde onmogelijke avonturen. Lang leve de smartphones met sms en whats-upp en foto's versturen en geluidjes en wat al niet meer. Laten we elkaar allemaal heeeeel veel lieve berichtjes sturen... en onmogelijke avonturen beleven..... 

Hoi lieveheersbeestje
Hoe staan je stipjes vandaag? Ik stuur je vleugels om een beetje rond te fladderen en verder alles dat lieveheersbeestjes zoal nodig hebben.



Ik stuur je

Een wondervogel. Morgen als je wakker wordt is er een wonder gebeurd. Een onverwachts niet te bedenken wonder. Niet wat je verwacht, maar precies wat je nodig hebt. Tjilp tjilp.

Ik stuur je
Een vreemd voorval, vandaag. Ik weet niet hoe laat, maar lachen is gegarandeerd. Let je goed op?



Ik stuur je
Mazzelmeeuwen, zomerzoenen, pretletters, liefdesliedjes, zomerzon, snoetenpoetsers, smullust en alles wat je nergens kunt kopen maar wel hard nodig hebt. 



Zullen we
Samen wegsluipen, ergens in de zon gaan liggen, zomaar een creditcard van het leven krijgen met onbeperkte tegoeden, en lachen tot we tot op het bot gelukkig en gezond zijn?




Zullen we
Samen weglopen, bij het circus gaan, wonen in zo'n leuke pipowagen, trapeze meisjes worden, zwieren en fladderen en wereldberoemd worden met onze stralende glimlach?



Zullen we
Weglopen en een dagje naar Engeland gaan. Theedrinken en roddelen en stout zijn en teveel snoepen en bloemetjesjurken passen en alles aan onze laarsjes lappen?


Zullen we elkaar heel veel gezellige dingen sturen, wensen, influisteren, toejuichen en voor zingen...?

SAS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten