vrijdag 31 januari 2014

Verzamelingetje schrijfsels....



Ik ben emotioneel verlegen
Ik heb last van aarzelende kwetsbaarheid
Mijn zachte zelf is nogal schuw
Ik ben emotioneel verlegen
Is dat eigenlijk erg?
Moet dat wel veranderen?
Ik heb eigenlijk geen last van aarzelende verlegenheid
Ik ben gewoon emotioneel verlegen




Zacht handig
Bestaan dat
Zacht van hand
In het leven staan
Vast




Hoe zou het zijn
Alleen te spreken met smeuiige woorden
Beige - zweem - lieve lust - ritselen
Hoe zou het zijn
Woorden te proeven & op te snuiven voor je ze uitspreekt
Zachtheid - lente - elegant - lanterfant
Alleen te spreken met smeuiige woorden
Hoe zou het zijn






Ga je mee
Minder moeite doen en meer genieten
Zomaar uit de losse pols
Zoals twee bloemen samen bloeien
Of twee hondjes elkaar kwispelend begroeten
Ga je mee twee bloemen zijn
Of huppelende hondjes
Alleen maar jij-zijn
En ik-zijn
En totaal geen moeite doen





De volgende SchrijfSalon (workshop creatief schrijven) is op Zondag 23 februari van 10.30 tot 13.00. Het thema is troost en geborgenheid. Je bent van harte welkom. Kijk even op www.deschrijfsalon.blogspot.nl

Sas


Geen opmerkingen:

Een reactie posten