vrijdag 7 februari 2014

Wonderen...

Dit schreef ik deze week:


Verkoop je ook wonderen?
Onnoembaar, zacht, invloedrijk
Alomvattend en verstrekkend
Verkoop je ook wonderen?
Ik heb ze nodig
Iets onwaarschijnlijks van liefdevolle herkomst
Onnoembaar, zacht, invloedrijk
Verkoop je ook wonderen?


Wonderen van deze week: 

Een prachtig stuk in het NHD over onze levenskunst App bij ziek en zeer. Die ik schreef met mijn vriendin Liesbeth, die met overrompelende leukemie van het ene in het ander geluksmoment buitelt en vast van plan is te sterven van geluk.... en dat gaat haar zeker ge-lukken (alhoewel dat nog lang gaat duren met zoveel plezierkuren)




Een mooi artikel in het Tijdschrift Vriendin over onze SchrijfSalons en het creatief dagboekschrijven.

De sleutels van een prachtig appartement in hartje Parijs. Voor een weekeind te leen zomaar van iemand met een reuze hart en een dijk van een stem...




Een uitnodiging voor een miniconcert in de keuken van mijn vriendin Liesbeth... artiest... Mathilde Santing (mijn lievelings zangeres in nederland...)




Een envelop van mijn allergrootste gelukszus... die me steeds leert hoe overvloed werkt. Ze leert steeds weer over delen en vertrouwen en zomaar impulsief je hart volgen. Inhoud: precies genoeg voor de reis naar Parijs en een veilig plekje voor de auto.

Rituals douche slagroom van mijn mammie... voor in die hemelse douche in Parijs

Een beschilderde enveloppe met daarin alle wensen van alle deelnemers in de GeluksOnderneming. Die ga ik posten in Parijs. En daardoor zoek maken. Zodat alle wensen komen waar ze horen... ergens tussen ergens en nergens... vanwaaruit ze altijd uitkomen....




De met mijn schrijf en illustratie collega gemaakte schrijftraining die we helemaal kant en klaar gepost hebben naar tijdschrift FLOW. Of zij het nog mooier willen maken en alombekend...en zo meer.



Ik ben benieuwd naar wat er volgende week gaat gebeuren....

Deze week deed iemand me "de grietjes" i.p.v. "de groetjes"


Ik vind dat heel gezellig klinken. Dus..... 
De grietjes van SAS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten