dinsdag 25 maart 2014

Wat is het zalig om iets af te ronden

Ik heb mijn Mindfulness trainers training afgerond én ik ben geslaagd voor mijn didactisch docentschap Biodanza. Heerlijk! 

Het was spannend en prachtig. Biodanza foto's


De Nederlandse groep
Ricardo Toro, de zoon van Rolando Toro de ontwikkelaar van Biodanza
Monica Turco uit Chili, de expert op gebied van creativiteit
Docenten uit Israël en Canada. 
Jade met wie ik o.a. samen de presentatie gaf over creativiteit
100 prachtige mensen uit de hele wereld, die hetzelfde werk doen als ik. Op andere plekken, in andere groepen. Mensen die geëmigreerd zijn, verschillende talen spreken en allemaal van muziek, dansen en contact houden. Dat zie je wel aan de foto's. Mensen die werken met straatkinderen, zwervers, in ziekenhuizen, orthodoxe joodse mannen, gehandicapten, zwangeren en alle andere soorten groepen. De meeste zie ik misschien nooit meer, maar te weten dat op de avonden dat ik een groep begeleid, mensen ver weg op de wereld dat ook doen is toch heel bijzonder. 

Vroeger wilde ik altijd toverfee en danseres worden. En.... dat is toch ongeveer hoe ik me nu voel. 

Wanneer heb jij voor het laatste gedanst zonder op te letten of je het wel goed deed? 

Op 11 april gaan Peter en ik een nieuwe Biodanza groep beginnen in Wognum. Zin? Welkom! 

Sas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten