zondag 15 mei 2016

Al die levenskunst bevelen, hoe mooi ook...

Ik heb er gewoon even genoeg van. Je loopt door de winkels (ik hou van shoppen) en overal zijn spullen met teksten en bevelen erop. Kussens, handige linnen tasjes, een shirt. Alles is bedrukt met teksten en wijze woorden en goed bedoelde suggesties. Soms zijn de teksten echt heel mooi, maar.... ik ben geen uithangbord. 

Dan zie ik een shirt in precies de goeie kleur.... staat er weer zo'n tekst op. Ik wil geen wandelend bevel zijn, geen prikbord met raadgevingen. Mooie teksten zijn IN, houten planken voor in je huis met de regels van het huis, zelfs als je gaat slapen fluistert je kussen nog een laatste advies in je oor. 

Help! We zijn een beetje doorgedraaid. Teksten zijn mooi, ik hou heel erg van citaten, aforismen en wijze gedichten. Maar niet de hele tijd en op al mijn spullen. 









Ik heb heimwee naar zwijgende voorwerpen.....



Helllup!!!!

Ga je mee op zoek naar stille spulletjesssssss?









Als we ons huis daarmee vullen kunnen we het fluisteren van ons hart weer horen....

Sssssssst Sas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten